Sådan Roter Texture i 3D Studio Max Angle

December 23

Sådan Roter Texture i 3D Studio Max Angle


3D Studio Max er en af ​​de store aktører i den grafiske og animation felt 3D og sammenligner positivt med lignende applikationer, såsom Maya eller Cinema 4D. Det er almindeligt anvendt til at skabe indhold for annoncer, reklamer, tv, film og videospil. 3D Studio Max kan anvendes til alle dele af animationen, fra modellering til at skabe og anvende teksturer. Inden for de teksturer selv, har brugeren fuldstændig kontrol over, hvordan de vil blive anvendt. Hvis du for eksempel, vil du gerne rotere en tekstur, så det anvendes i en vinkel, det er nemt at gøre i 3D Studio Max.

Instruktioner

1 Klik på genvejen på skrivebordet for at åbne 3D Studio Max. Vælg "File" i menuen og vælg "Åbn". I den dialogboks, der vises, skal du finde en fil, du har arbejdet på at du ønsker at redigere og åbne den.

2 Vælg "Rendering" fra menuen øverst og vælg "Material Editor." Gå til afsnittet "Koordinater", og justere indstillingen "U, V og W", enten ved at skrive numre direkte ind i rum eller ved at flytte skyderne, at dømme resultatet i preview. Hvis du ønsker en mere fri form tilgang, gå til trin 3.

3 Klik på knappen "Roter" under "Koordinater" post. I den dialogboks, der vises, for at trække rundt visningen rotere alle koordinaterne på samme tid. Når du har det som du vil have det, skal du klikke på "x" for at lukke dialogboksen og gemme ændringerne.


relaterede artikler