Sådan bruges Code DBL

February 9

Sådan bruges Code DBL


DBL er en specifik kontrol klasse til alle læssere af ActionScript 3 applikationer, herunder FlashPlayer og AIR. Med DBL, kan du indlæse og styre alle typer af filer, sende en HTTP-anmodning og modtage tilbage uden instantiere noget. Ved hjælp af denne kontrol, du er fri for at tage sig af eventListener eller Sletter eller Fjerner. Den DBL styrer cache, den anvendte hukommelse og meget mere for at optimere din ansøgning. Du kan bruge denne kontrol med ActionScript 3 sprog. Dens offentlige metoder omfatter ringe, dræbe og toString. Dens Events omfatter komplet, httpStatus og init.

Instruktioner

1 Klik på "Start", "Alle programmer" og "Flash Professional" for at åbne den. Klik på "Filer" og "Ny" for at oprette en ny Flash-fil.

2 Forbered to billeder i din lokale computer nemlig image1 og image2. Klik på "layer1" i Timeline sektionen. Opret et nyt lag og omdøbe det som "AS3". Klik på "Windows" og "Handlinger" for at komme ind på "Handlinger-FRAME" interface.

3 Medtag DBL klassen via kode:
Import acs.db.net.DBL;
Definer en variabel dblref:
Offentlig var dblRef: DBL;

4 Oprette en funktion loadimages at indlæse to billeder:
offentlig funktion loadimages

{
dblRef = DBL.instance;
dblRef.call('image1.jpg', 'content', { complete:imgHomeComplete } );
DBL.call('image2.jpg', 'content', { complete:imgHomeComplete } );
}


relaterede artikler